2012.08.30.
16:23

Írta: CrowN

Újraindulás

Sziasztok!

Brendonnal beszéltünk a blog újraindulásával kapcsolatban. Mind a ketten arra jutottunk hogy érdemes lenne újraindulni már sokadszorra.

Beraktam egy új sablont, még mindig nem tudtam megbirkózni az egyéni sablon problémájával (forráskód) tehát ez is alap sablon.

Kap a blog egy új vízjelet is valamikor a közeljövőben és rábírom Brendont hogy használja is.

Innentől kezdve a blog 90%-a saját tartalom lesz (ez nem azt jelenti hogy kimegyünk fotózgatni meg videózni minden érdekes/vicces dolgot, hanem nem fogjuk más blogról lelopkodni).

Az én részemről a blog át fog menni egy picit komolyabb/érdekesebb irányba de persze én is fogok képregényeket, humorosabb dolgokat posztolni.

Lesz egy e-mail fiók ahova észrevételeket kérdéseket lehet beküldeni.

Én úgy látom ha nagyon beindul a blog akkor az egész oldal nagy fejlődésnek indulhat. Talán egyszer még a blog.hu-t is kinőhetjük...

Szólj hozzá!

Címkék: folytatás sablon újrakezdés 90 újraindulás vízjel újindulás

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtommilegyenacime.blog.hu/api/trackback/id/tr54742116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása