2011.02.13.
20:18

Írta: kolbászatelepikutya

őőőő biztos:D

  KOCKA SZÖVEG:D

 

 

pedig hidd el mert legalább 100 ember dolgozik ezen a motoron, DICE nem szenved mert van saját workflow juk, nézz utána mit jelent ez a szó. Csapatban dolgoznak , az egyik a modellt csinálja a másik texturázza a másik összeköti a materialnodeokat, gondolom van egy master server ami compilolja a változtatásokat és megcsinálja a legujabb buildet. Még akinek tapasztalataii is vannak a modok terén annak se lenne fingja hogy mi hogy merre. Habár a Crytek Sandbox editor egy ellenpélda mert ott igencsak jól megvan oldva minden és meglehet tanulni, de az a crytek pipeline és nem a DICE. Mindenki másképp csinálja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtommilegyenacime.blog.hu/api/trackback/id/tr872658863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása